وبلاگ چسبی

معرفی انواع چسب ، کاربردهای آن ، و تازه های بخش چسب

وبلاگ چسبی

معرفی انواع چسب ، کاربردهای آن ، و تازه های بخش چسب

در این وبلاگ به توضیح و نحوه ی مورد استفاده انواع چسب و کاربردهای آن می پردازیم ، سعی میکنیم عکس های کاربردی و مطالب خوب و و قابل درک و استفاده در مورد چسب به شما ارائه دهیم

  • ۰
  • ۰
استفاده از اسپری فوم پلی اورتان

شاید بارها براتون پیش اومده باشه که از مشکل درز بین درهای داخلی یا درب ورودی یا همون درب ضد سرقت منزلمون رنج برده باشیم حالا فرقی نداره که فصل زمستان باشه یا تابستان به هر حال از ورود گرد و خاک یا ورود سرما یا سوز از طریق این درزها برامون مشکل ایجاد شده یا باعث اتلاف انرژی شده ، این درزها ممکنه قبل از نقل مکان شما به خانه جدید بوده باشه ، ممکنه موقع تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت یا درب های جدید به وجود آمده باشه یا خونه ی شما نوساز بوده و موقعی که درب های ضد سرقت یا درب های داخلی نصب شده به خوبی درزگیری نشده باشه .

به هیچ عنوان مساله ی غیر قابل حلی نیست یک راه حل اینه که شما با استفاده از ملات گچ یا سیمان یا گروت این درزها رو پر کنید ، مشکلاتی که ممکنه برای شما پیش بیاد اینه که محل مورد ممکنه کثیف بشه و نیاز به پاکسازی زیادی داره یا ممکنه به جاهایی که دسترسی به اون درزها سخته ملات نتونه اون ها رو پرکنه و کارتون نیمه تموم بمونه !

یه راه حل بهتر و کارآمد تر !!!!

استفاده از اسپری فوم پلی اورتان به عنوان درزگیر :

فوم فشرده پلی اورتان یک محصول بسیار آسان و راحت در استفاده است (البته قبل از استفاده یه چند تا نکته هست که در ادامه حتما به اونها اشاره میکنیم) ، این فوم ها قابل استفاده در خانه به صورت های قوطی های فلزی در بازار موجود است که بسته به نوع استفاده به صورت شیلنگ خور یا به صورت فوم گان خور باشه که به یک گان یا دستگاه تزریق فوم احتیاج است ، اما ما به شما راه حل مقرون به صرفه یعنی هموناسپری فوم شلنگی رو پیشنهاد میدیم .

اسپری فوم پلی اورتان برای پر کردن درزها ، ایزوله و عایق کردن ساختمان و شکاف ها به کار می رود ، این نوع فوم یک راه حل موثر در برابر نفوذ هوا ، گردو غبار و بخار می باشد، قابل رنگ کردن ، برش دادن و سنباده زدن هستند .

نحوه ی استفاده از پلی اورتان در درزگیری درب های ضد سرقت و درب های داخلی :

اسپری فوم پلی اورتان رو به راحتی از هر فروشگاه ابزار و رنگ یا فروشگاه فروش چسب میتونید تهیه کنید برای همین دسترسی به این فوم راحته ! اگر اولین باره که دارید از این فوم استفاده کنید شاید خیلی تعجب کنید از نحوه ی بالا آمدن یا به اصطلاح پف کردن این فوم ، پس در ابتدا حتما تا ۳۰ درصد محل مورد نظر فوم تزریق کنید ، اگر بیش از اندازه فوم تزریق شد مشکلی نیست به هیچ عنوان به فوم نرم دست نزنید اجازه بدید کامل خشک که شد اقدامات لازم رو انجام بدید .

حالا قدم به قدم با هم پیش میریم تا بتونیم درز بین درها رو بگیریم و یه خونه ی عایق گرما و صوت داشته باشیم ، در ابتدا دور تا دور در رو پاکسازی میکنیم از هرگونه گرد و غبار و آلودگی سپس طبق عکس زیر شروع به تزریق فوم میکنیم به یاد داشته باشیم که برای عملکرد بهتر اسپری اونو برعکس بگیرید . چون این اسپری همراه خود یک شیلنگ برای تزریق فوم داره به راحتی میتونیم دور تا دور فریم درب ضد سرقت یا هر دری رو که دسترسی بهش سخت هست اسپری کنیم

استفاده از اسپری فوم پلی اورتان برای درز بین در

نحوه ی تزریق اسپری فوم پلی اورتان

همینطور که در عکس بالا مشاهده میکنید انواع درزهای در نحوه ی تزریق فوم از طریق شیلنگ آن نشان داده شده ، نکته ای که باید بخاط بسپارید اینه که حتما از یک دستکش کار یا دستکش پلاستیکی هنگام کار با این اسپری استفاده کنید چون قدرت پخش و گسترش این فوم بسیار بالاس ممکنه با صحنه های زیر مواجه بشید که جای هیچ نگرانی نیست !

وقتی با همچنین صحنه ای مواجه شدید به هیچ عنوان به فوم شل و نرم که هنوز خودشو نگرفته دست نزنید باز هم تاکید میکنیم که حتما دستکش به دست داشته باشید تا این فوم احیانا به دستتون نچسبه چون برای پاک کردن این چسب فوم یک ممکنه اذیت بشید ، پس اجازه میدیم فوم کاملا سفت باشه یا به اصطلاح خودشو بگیره ، در نهایت میتونیم این اضافه های فوم رو با استفاده کاتر یا چاقوی تیز برش بدیم و سطح یکنواختی داشته باشیم ،روی فوم پلی اورتان میتونیم سنباده بزنیم و سپس هر رنگی که خواستیم میتونیم به اون بزنیم.

برش اضافه های فوم پلی اورتان با کاتر یا چاقو

در پایان امیدواریم که تونسته باشیم یکی از چندین کاربرد این فوم شگفت انگیز ! رو براتون آموزش داده باشیم خوشحال نظرات و تجربه های خودتون رو با فروشگاه اینترنتی چسبی در میون بزارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی